Mobilny Asystent Mieszkańca do zgłaszania awarii przez Smartfon

mam-1

Ruszyła Wrocławska aplikacja mobilna MAM (Mobilny Asystent Mieszkańca). Jest to nowe narzędzie dla wrocławian, którzy chcą zgłosić awarię przez smartfona.

Zachęcamy mieszkańców do korzystania z oprogramowaniai i zgłaszania awarii!

Aplikację bezpłatnie pobrać można ze sklepów dedykowanych urządzeniom z systemami Android, IOS i Windows Phone.

Nowa aplikacja pozwala na szybkie zgłoszenie m.in. uszkodzonej sygnalizacji świetlnej, dziury w jezdni czy nieopróżnionych pojemników na śmieci. Wystarczy za jej pośrednictwem wysłać zgłoszenie dotyczące sprawy.

mam-2Anna Bytońska z biura prasowego wrocławskiego magistratu informuje: „Prosimy jednak mieszkańców, aby bardziej precyzyjnie podawali opisy zgłaszanych spraw. Dla przykładu, jeśli zgłaszamy przepełniony śmietnik na ul. Długiej, warto w polu z opisem doprecyzować, gdzie ten śmietnik się znajduje. Może to być nazwa przystanku, najbliższego skrzyżowania lub jakikolwiek inny opis, który pomoże szybciej zlokalizować problem.”

mam-3Aby wysłać zgłoszenie należy: wybrać odpowiednią z dostępnych kategorii, wskazać lokalizację na udostępnionej mapie, dodać opis i ewentualnie zdjęcia. Zgłoszenie wysłać można jako osoba anonimowa lub mając konto w aplikacji. Dodatkową pomocą dla użytkowników aplikacji jest możliwość bezpośredniego przeniesienia do strony internetowej, zawierającej informacje o miejskich aktualnościach lub procedurach urzędowych. Do aplikacji dołączony jest także samouczek i możliwość bezpośredniego połączenia z infolinią 71 777 77 77

Info podane za: wroclaw.pl

4 thoughts on “Mobilny Asystent Mieszkańca do zgłaszania awarii przez Smartfon

  • 19 października 2016 at 16:03
    Permalink

    Szkoda, że nie ma opcji zgłoszenia awarii windy.

  • 3 listopada 2016 at 14:16
    Permalink

    Zgłaszam problem, który powstał po wybudowaniu nowego budynku na ulicy Bezpiecznej, po opadach deszczu mieszkańcy osiedla nie mogą przejść na przystanek autobusowy „Różanka” w kierunku centrum miasta. Droga osiedlowa przy budynku Bezpieczna 36-44 którą mieszkańcy przechodzą w drodze na przystanek przy numerze 44 tworzy wielka kałużę. Budynek zamieszkiwany jest przez wielu starszych ludzi , którzy korzystają z pobliskiej piekarni Hert, korzystają również z wymienionego przystanku. Odkąd wybudowano nowy budynek i teren wokół niego, okazało się, że studzienki są usytuowane za wysoko i woda nie spływa. Prosimy o pomoc i interwencję w tej sprawie.

    • 9 listopada 2016 at 13:04
      Permalink

      Dziękujemy za zgłoszenie problemu. Temat został przekazany do Radnych Osiedla Karłowice Różanka.

Comments are closed.